[storing] - Storing E-mail - webmail.xs4all.nl en https://rouncube.xs4all.nl
Richard Bos
2014-07-17 16:15:49 UTC
Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen
verbinding kunt maken en problemen ervaart bij het inloggen op
Webmail via https://webmail.xs4all.nl of https://rouncube.xs4all.nl.
^^^^^^^^
Volgens mij weet ik al waarom...

Richard
Rob
2014-07-17 16:37:06 UTC
Post by Richard Bos
[...]
Dit is standaard bij iedere melding mbt webmail. Ofwel er is ergens
een sjabloon fout, ofwel er zit iemand aan de knoppen die de servernamen
niet zo goed weet.
Sylvester
2014-07-18 09:33:29 UTC
Post by Rob
Post by Richard Bos
[...]
Dit is niet standaard fout, iemand heeft gewoon een typ foutje gemaakt
en te snel op verzenden gedrukt. Op de website versie staat de fout niet.
Rob
2014-07-18 10:50:20 UTC
Post by Sylvester
Post by Rob
Post by Richard Bos
[...]
Ik heb diezelfde fout anders al verschillende malen gezien op de
nieuwsgroep!
Rob
2014-07-18 11:00:23 UTC
Post by Rob
Post by Sylvester
Post by Rob
Post by Richard Bos
[...]
Melding: [storing] - Storing email - webmail/rouncube XS4ALL Imap
verstoring

Gemeld door: Bruno
Afdeling: helpdesk
Categorie: e-mail
Datum melding: dinsdag 11 maart 2014
Begintijd: 21:02
Geschatte tijdsduur: Onbekend

Omschrijving:

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen
verbinding kunt maken met onze mailserver (imap.xs4all.nl) of dat u
problemen ervaart met het inloggen op Webmail
(https://webmail.xs4all.nl of https://rouncube.xs4all.nl).

Technici zijn op de hoogte en werken aan
een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

XS4ALL

Melding: [storing] - Storing email - webmail/rouncube XS4ALL Imap
verstoring

Gemeld door: Jasper
Afdeling: helpdesk
Categorie: Internet van XS4ALL
Datum melding: woensdag 19 maart 2014
Begintijd: 10:00
[...]

Melding: [storing] - Storing email - webmail /rouncube XS4ALL en
tevens imap en pop verstoring.

Gemeld door: Bruno
Afdeling: helpdesk
Categorie:
Datum melding: dinsdag 04 maart 2014
Begintijd: 21.19
Geschatte tijdsduur: Onbekend
Omschrijving:

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen
verbinding kunt maken met onze mailserver (smtp.xs4all.nl) of dat u
problemen ervaart met het inloggen op Webmail via
https://webmail.xs4all.nl en/of https://rouncube.xs4all.nl

Tevens kunt u imap of popfoutmeldingen verwachten.

XS4ALL
Roland
2014-07-19 11:13:34 UTC
Post by Rob
Post by Rob
Post by Sylvester
Post by Rob
Post by Richard Bos
[...]
Hoi,

Vreemd dat dit telkens foutief wordt vermeld.
Ik heb net gekeken naar onze templates en daarin gezocht op "roun" en
kon niks vinden.
Het is de bedoeling dat we de templates gebruiken (natuurlijk wel
opletten of fouten), maar dit is blijkbaar niet gebeurd.

Ik zal dit aankaarten bij mijn collega's.

Mvg,
Roland
Luuk
Er is geen template waar 'roundcube' in voorkomt.....
Sylvester
2014-07-19 15:42:23 UTC
Post by Luuk
Post by Roland
[...]
Klopt, dus kopiëren een oude melding. De ene keer met de typefout en de
andere keer de juiste :D
Dirk T. Verbeek
2014-07-21 00:44:48 UTC
Post by Sylvester
[...]